τα πεθεροπληκτα ταρτακια

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Καλησπερα - καλησπερα, χρονια πολλα και Χριστος Ανεστη, ευχομαι ολοψυχα το φως που λαβαμε να φωτισει τις καρδιες μας !

Τα Πασχαλιατικα γλυκα κουλουρια και τσουρεκια δηλαδη εγιναν με μετρια επιτυχια διοτι, οπως λεει κι ο λαος οποιος βιαζεται σκονταφτει και μιας κι εγω προσπαθουσα να τα κανω ολα μαζι και να ειμαι και στην ωρα μου στη δουλεια, δεν ειχα τα αναμενομενα αποτελεσματα.

Δε πειραζει θα φροντισω του χρονου να ειμαι χαλαρη και μ επερισσοτερο χρονο μπροστα μου και να γινουν ολα οπως πρεπει.

Λοιπον , στα δικα μας τωρα, κατα καιρους ξεφυλλιζω το τετραδιο συνταγων της πεθερας μου το οποιο εχει ιδιατερο ενδιαφερον, ειχα σταθει σε μια απο τις πολλες συνταγες της η οποια ελεγε << ταρτακια Νιτσας>>, για την ιστορια η Νιτσα ειναι η κολλητη φιλη της πεθερας μου οπου στα νιατα τους μεγαλουργουσαν στις κουζινες τους και στα κοινα τους τραπεζια.

Την παρακαλεσα λοιπον να τα κανουμε μαζι μια μερα για να τα δω προκειμενου να τα φτιαχνω κι εγω, τα χερακια στις φωτογραφιες που θα ακολουθησουν ειναι της πεθερας μου καθως καθως ολη η εκτελεση της πεθερας μου εγινε απο εκεινη κι εγω απλα βοηθουσα.

Με την αδεια της μετονομαζω τα <<ταρτακια της Νιτσας>> σε << πεθεροπληκτα ταρτακια>>, εγω νομιζω πως πλησιαζουν πολυ τα πτι - φουρ αλλα περι ονοματος ...κολοκυθοπιτα.

Υλικα

1 πλακα βιταμ που θα το εχουμε αφησει εκτος ψυγειου απο την προηγουμενη εμεις μετα απο δικη μου παρεμβολη βαλαμε lurpak, κι αναδειχθηκε ιδιατερα

1 αυγο

2 κουταλιες της σουπας γαλα εβαπορε (ισως να χρειαστει και περισσοτερο)

αλευρι για ολες της χρησεις οσο παρει ωσπου να εχουμε μια αρκετα μαλακουλα ζυμη

100 γραμμαρια ζαχαρη αχνη

μαρμελαδα της αρεσκειας μας , εμεις χρησιμοποιησαμε βατομουρο και βερυκοκο για διχρωμια και ...

ενα σφηνακι

μια δαχτυληθρα με μεγαλο ανοιγμα

Εκτελεση

Ανακατευουμε καλα ολα τα υλικα της ζυμης μεχρι να πετυχουμε μια μαλακη οπως προανεφερα ζυμη. Περνουμε μπαλακια ζυμης στο μεγεθος ενος μεγαλου καρυδιου και με το σφηνακι βγαζουμε ενα στογγυλο
σαν αυτο



φταχνουμε ολη τη ζυμη ετσι τα αραδιαζουμε σε λαμαρινα με λαδοκολλα και τα μισα τα αφηνουμε εως εχουν και τα υπολοιπα με τη βοηθεια της δαχτυληθρας τα τρυπαμε ετσι



αφου ολοκληρωσουμε τη διαδικασια ψηνουμε στοςυ 180 περιπου για 20 λεπτα αναλογα με το φουρνο




οπως ειναι καυτα αφηνμουμε να κρυωσου πολυ λιγο και γεμιζουμε το ατρυπο μερος με μαρμελαδα και αμεσως τοποθετουμε το τρυπιο αυτο πως ειναι ζεστο κολλαει , αφηνουμε να κρυωσουν και στολιζουμε στη πιατελα μας, καλο θα ειναι να προσεχουμε την ποσοτητα της μαρμελαδας να μην ειναι δηλαδη παρα πολυ γιατι θα τρεχει και δεν θα ειναι ομορφα κι επισης τη βαζουμε στο κεντρο ωστε οταν κλεινει απλωνει ομοιομορφα.







Ηταν ιδιαιτερα νοστιμα και ευπαρουσιαστα. Καλη επιτυχια και σε εσας !!!!!!!!

5 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πως το θέλω ένα γλυκάκι τώρα!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

kiki είπε...

Μια χαρά τα βρίσκω τα πεθερόπληκτα! Και του χρόνου!

Maria είπε...

πολύ καλόόό και αληθινό :)

Kiki είπε...

Ευχαριστώ :)

Οι κατσαρόλες της Άσπας Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino